سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرفورژه آنلاین

صفحه خانگی پارسی یار درباره

حفاظ شاخ گوزنی ساختمان

    نظر

حفاظ شاخ گوزنی ساختمان

ارتفاع این نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتی متر است.
برای جوشکاری و نصب حفاظ شاخ گوزنی ، شاخک‌‌‌‌های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می‌شود.
مقطع برش پیکان‌‌‌‌های حفاظ 2 الی 4 سانتی متر است.
لازم است برای ساخت از میلگرد 10 استفاده شود.
حفاظ نرده شاخ گوزنی – به گونه ای است که حتی اگر سارقان حرفه ای باشند ولی با استناد به نوک تیز و برنده بودن میلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی، امکان رد شدن از حفاظ به هیچ وجه امکان پذیر نیست .
یکی از محاسن شرکت حفاظ سازه در ساخت این نوع حفاظ از فولاد با کربن بالا و میلگرد‌‌‌‌های 10 استفاده میشود و قابلیت نصب در هر نوع دیواری را دارا است.

حفاظ نرده شاخ گوزنی ساختمانی

حفاظ نرده شاخ گوزنی دزد گیری مناسب
هم اکنون برای امنیت تمام مراکز تفریحی،مراکز اداری و تجاری ازحفاظ‌‌‌‌های مانند فنس‌‌‌‌های برقی، قفل الکترونیک، دوربین مداربسته (حفاظ نا محسوس و قابل رویت) انواع حفاظ ساختمان که دارای نوک‌‌‌‌های تیز و برنده می‌باشند.
مانند حفاظ لیلیومی، حفاظ سر نیزه ای،حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی و … استفاده میشود.
این نکته رو متذکر بشم که برای افزایش امنیت ساختمان، نصب حفاظ را در برنامه‌‌‌‌های خود داشته باشید. و سریعا با کارشناسان شرکت حفاظ سازه تماس بگیرید.

حفاظ نرده شاخ گوزنی حفاظ دیوار

حفاظ نرده شاخ گوزنی – حصار کشی روی دیوار‌‌‌‌های قلعه ها و ساختمان ها در طول تاریخ تا به امروز گسترش پیدا کرده است و می‌توان اظهار داشت که که در سال‌‌‌‌های گذشته تنها فقط حفاظ سرنیزه ای موجود بوده است که استفاده می‌کردند.

حفاظ نرده شاخ گوزنی آپارتمان

هم اکنون با توجه به گسترش و مدرن تر شدن زندگی شهری و تنوع انواع حفاظ ها در نوع ساخت و مقاومت‌‌‌‌های مختلف شکل گرفته است.
حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز مستثنی نبوده و این حفاظ نیز دچار تغییر شکل گردید و کاستی‌‌‌‌های خود را که در نمونه‌‌‌‌های اولیه وجود داشت، ارتقا داده وهم اکنون از بهترین گزینه‌‌‌‌های حفاظ نرده شاخ گوزنی حفاظ روی دیوار محسوب می‌شود. 

حفاظ نرده شاخ گوزنی و موضوع نصب

نوع منازل و ساختمان ها و مراکز تجاری نصب حفاظ بوته ای و حفاظ نرده شاخ گوزنی را تایین می‌کند
به طور کلی می‌توان روش‌‌‌‌های نصب را با توجه زمین و سطح دیوار کاردر نظر داشت.
که در این مبحث می‌توانیم آن را شرح دهیم.
ساخت و نصب حفاظ بوته ای وحفاظ نرده شاخ گوزنی با در نظر گرفتن سطح کار
با توجه به امار پروژه ای اجرا شده در سطح کشور توسط شرکت حفاظ سازه 90سطح کار یا دیوار، سنگی بوده و 10 درصد دیوارها فلزی است.